Kärlek vid första ögonkastet!

Det första du sa till mig va!
Theo; Kan du dra upp mina byxor??

Den charmen jag fick av dig va helt otrolig...ett sånt ögonblick glömmer man aldrig!


Släpper inte taget nu när jag fått dig på fall :)

9 Månader nu i Oktober :D 3 månader förlovade :) och nu flyttar vi på Fredag oxå :) till eget ^^
Är jätte nervös x'D men jag har ju dig att gosa med om det blir för jobbigt :) Vet om att du är efter traktad av kvinnor i Tranås, men så länge jag bor här.. är du min föralltid :)


Ingen kan få dig att älska någon som du älskar mig :) känns så skönt att du håller kvar och älskar mig för den jag är oavsett stil.. utseende eller musik smak :) det bästa med allt är att vi har samma vänner och musik stil :) kan det bli bättre >_^?

Ingen kan tänka sig att det va du som gick ner på knä och friade :) mitt i natten med x''D hehehe så jävla sött *^^*

Den bilden jag har av dig, pålitllig, omtänksam, romantisk, underbar, snäll, ENVIS :D, politisk, knäpp^^, rolig, väldigt spontan, bomb galen x'D, gillar massor med krut och älskar sex ;P


Helt enkelt en helt fuckad kille men som är så jävla rolig och omtänksam :) dina bästa egenskaper är att du säger vad DU vill, du är dig själv och du tycker om mig :)

Du kan bara sitta och titta på mig en hel natt utan att veta varför, du kan dra med mig till ställen som är helt underbara och du gör mig glad!

Förlåt för att jag har haft ett sånt humör nu dom senaste två månaderna, men vi två klarar detta tillsammans :) Vi har redan genom gått en förlovning, och då kommer vi klara detta med :D!


Älskar dig Theo Rickhard Emil Jonsson :*!
o4-o2-2oll / Underverk!<3
o4-o7-11 / Förlovning!<3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0