...

man kanske inte borde göra så här, men jag gör de ändå..

du har en begåvning som jag så väl skulle önska själv att ha, jag hade en kamera en gång.. men någon tog den.. sen efter det ha jag försökt att göra så got jag kna, men sen insåg jag att det är lönlöst att fixa bra bilder, jag kommer aldrig ha råd med en systemkamera i helamitt liv, jag är så glad att andra kan njuta av den glädjen istället för mig själv, jag skulle nog bara göra sönde den ändå ^^...

Att jag har fått en sån fin familj har jag Buddha att tacka för.. det är inte många som har det bra i världen, och jag är så lycklig att behöva få vara med min nya familj nu.. jag har hittat ett hem igen.. min lycka är så stor att jag försöker att hålla tårarna i styr.. det roligaste av allt är att jag äntligen har fått en Lillebror.. eller ja inte en riktigt då.. inge kött o blod släkt.. utan genom mammas nya sambo Henrik heter han :)
jag avgudar han redan ^^ han är typ 2 meter nästan och hyper snällis ^^ plus en storasyster på köpet med :) min brors gammla ex Eva ^^ en riktig goding :) <3
Imorgon ska Jag, Eva och Henrik ut till Stockholm och kolla manga böcker och anime filmer :) in i alla fina bockaffärer och kolla manga ^^ det ska bli kul plus att eva ska hjälpa mig att hitta en fin töjning till mitt öra :)

Ända till 10mm ^^ <3
Här med lägger jag upp en bild på min nya lillebror henrik som fyller 18 nu i Januari :D Kramis på han ^^*

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0