Min kärlek är evig..

Jag har börjat skriva här innan nu igen.. allt känns så meningslöst ibland.. att bara ens leva.. jag vill verkligen inte vara sån här.. men allt är mitt fel.. jag har inte gjort det jag skulle göra och det ångrar jag stort.. jag vill ändra på mig men det är nog redan för sent för det...

allt jag ville va att ha ett bar liv ett sånt liv som inte alla andra har utan med lycka och glädje i.. men allt har försvunnit nu...

jag är fortfarande lika kär som jag va i början när jag såg dej.. men den kännslan jag får av dig är inte på riktigt känns det som.. jag älskar dig av allt jag kan finna men allt går så fel och ibland vet jag inte vad jag ska göra...

men snälla säg till mig då att du älskar mig håll om mig då när du känner dig ledsen.. snälla gör vad som helst så jag vet om att du älskar mig fortfarande??


För jag älskar dig...


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0